(Ver)bouwen voor bouwprofessionals

Je vraagt als bouwprofessional best vlak na de goedkeuring van je bouw- of verkavelingsvergunning je aansluiting op de Proximus infrastructuur aan. Het proces dat voorafgaat aan deze aansluiting kan enkele maanden duren.

Kies wat jij nodig hebt:

Aanvraag
nieuwe aansluiting
(nieuwbouw)

Aanvraag
(tijdelijke) verwijdering
(verbouwing/afbraak)

Aanvraag nieuwe aansluiting (nieuwbouw)

Wanneer?

Je vraagt de aansluiting op de Proximus infrastructuur best aan vlak na de goedkeuring van je bouw- of verkavelingsvergunning.

Waarom?

  1. Je bent zeker dat je aansluiting op tijd in orde is.
Voor deze uitbreidingswerken hebben we een vergunning nodig die een paar maanden in beslag kan nemen.
  2. Je weet meteen op welke technologie jouw gebouw zal aangesloten worden (fiber of koper).
  3. Je elektricien zorgt ineens voor de correcte interne bekabeling. 
Zo hoef jij of de toekomstige bewoners later niets op te breken.

Aanvraag

Vul hier het formulier in voor de aansluiting op de Proximus infrastructuur.

Aanvraag (tijdelijke) verwijdering (verbouwing/afbraak)

Verbouwing of afbraak gepland? Je doet er goed aan om een bestaande infrastructuuraansluiting bij een structurele verbouwing tijdelijk te laten verwijderen door ons. Zo vermijd je beschadigingen op ons netwerk.

Aanvraag

Vul hier het aanvraagformulier voor de (tijdelijke) verwijdering van de Proximus infrastructuur aan.

Wist je dat er veel voordelen zijn om als bouwprofessional een Proximus partnership aan te gaan?

  • 6 maanden gratis bellen, surfen en TV met Flex Fiber voor de bewoners van je bouwproject!
  • Jouw persoonlijk & vast aanspreekpunt binnen Proximus.
  • Visibiliteit van jouw bouwproject in onze Proximus shops.
  • En nog meer!