Proximus SOS Cable-app: meld schade aan de koper- en glasvezelinfrastructuur van Proximus

Terug naar Vastgoed oplossingen

Wanneer je teams ter plaatse aan het werk zijn, kan het gebeuren dat ze een Proximus-kabel beschadigen. Hoe meld en verhelp je dat snel?

Proximus ontwikkelde een app om schade aan de koper- en glasvezelinfrastructuur snel, eenvoudig en gratis te melden: Proximus SOS Cable.

Skip de telefoonwachtrij

Zodra de applicatie op je smartphone is geïnstalleerd, kun je het incident in enkele stappen melden. De 2 grote voordelen van de app:

  • Je geeft de schade meteen door, zonder dat je naar een 0800-nummer hoeft te bellen.
  • Je kunt de schade beschrijven en tot 5 foto’s toevoegen en doorsturen.

Snellere reparatie

Proximus stuurt na de melding binnen de 48 uur een team op locatie. Is er sneller actie nodig? Dan sturen we meteen een team. De factuur voor de werken wordt daarna gestuurd naar de persoon die verantwoordelijk is voor de schade aan de infrastructuur.

De Proximus SOS Cable-app is een must-have voor bouwprofessionals die schade aan Proximus-apparatuur vaststellen of veroorzaken. We komen direct in actie zodat de buurtbewoners nauwelijks hinder of geen ondervinden.

Download Proximus SOS Cable op Google Play of in de App Store.