Als Fiberpartners van Proximus profiteren jullie van de snelste en beste telecomservice voor vastgoedprojecten. Jullie nieuwbouwprojecten verschijnen als best fiber practices op de media walls in onze Proximus Shops, en er zijn nog meer digitale voordelen. Daarnaast sluiten we jullie nieuwe gebouwen gratis aan op ons netwerk. En omdat de boog niet altijd gespannen kan zijn, nodigen we jullie als partner van Proximus regelmatig uit voor concerten, sportwedstrijden en andere activiteiten. Zoals dit aangename dagje in Plopsaland.
Björn Verbeke, Partnership Key Account Manager: “Sterke banden met onze Real Estate Partners zijn belangrijk. Daardoor spelen we veel sneller op behoeften en problemen in. Die relaties bouwen we vooral reallife op, van persoon tot persoon. Maar door de coronacrisis lagen die activiteiten even stil. Het deed mij enorm veel plezier om onze partners na zo’n lange tijd in Plopsaland De Panne te verwelkomen. Om het nog persoonlijker te maken, gingen mijn collega’s en ik persoonlijk langs om de tickets af te geven, met een snoepdoos als leuke extra.”
Sterke banden met onze Real Estate Partners zijn belangrijk. Daardoor spelen we veel sneller op behoeften en problemen in.
Wie aanwezig was, heeft duidelijk genoten. Dat bewijzen de vele enthousiaste reacties. Het pretpark was die dag volledig gereserveerd voor Proximus. Zo hoefde niemand lang aan te schuiven. Dat was een meevaller voor alle rollercoasterfans die in primeur en op repeat The Ride to Happiness by Tomorrowland konden uittesten, tot ze er sterretjes van zagen.
Met die loyalty activiteiten willen we niet alleen onze contacten verbeteren. We bedanken jullie ook om samen met ons in het Fiberverhaal te stappen. Het is dan ook de technologie van de toekomst. Met de snelheid, stabiliteit en kwaliteit van Fiber ben je zeker van de beste connectiviteit. Proximus is op dit moment in België de enige operator die glasvezel tot in de woningen van jullie kopers en huurders brengt. Het is onze ambitie om tegen 2028 glasvezelkabels uit te rollen in 70% van België – goed voor 4,2 miljoen woningen en bedrijven.
Na het succesvolle eerste event in De Panne was er eind augustus ook een tweede Family Day in Coo.