Veelgestelde vragen over het Pack for Tenants

Terug naar Inspiratie

Met het Pack for Tenants van Proximus bied jij Fiber aan als basisvoorziening in je huurpakket en profiteren je huurders zo van een goedkoper internetabonnement mét de optie om extra diensten toe te voegen.

1. Sluit Proximus het gebouw sowieso aan op Fiber?

We sluiten het liefst zo veel mogelijk gebouwen aan op onze nieuwe fiberinfrastructuur. Daarom is het belangrijk dat je de aansluiting op het Proximusnetwerk zo vroeg mogelijk aanvraagt. Zo zijn je huurders er zeker van dat ze kunnen surfen, bellen en tv-kijken vanaf het verhuismoment.

2. Is de installatie gratis voor de huurders?

Ja, de installatie is volledig gratis.

3. Is het Pack for Tenants ook interessant voor bestaande huurders?

Ja, zeker. Stel dat we je gebouw aansluiten op ons Proximusnetwerk, dan is ons goedkopere internetabonnement ook interessant voor huurders die er al wonen.

4. Waar bestellen we promotiemateriaal van Pack for Tenants?

Vraag je gepersonaliseerde flyer aan via packfortenants@proximus.com.

5. Is je huurder verplicht om voor Proximus te kiezen?

Nee. Ook als je een samenwerking aangaat met Proximus, is je huurder vrij om te kiezen voor een andere telecomleverancier. Pack for Tenants behoort voor iedereen wel tot een van de beste aanbiedingen in de markt.

6. Krijgt je huurder ook pakketkorting als die extra diensten in het abonnement opneemt?

Ja, stel dat je huurder boven op het internet ook een tv- en mobiel abonnement wil, dan geniet die ook aantrekkelijke kortingen op die andere Proximusdiensten.

7. Bij wie kan de huurder terecht bij problemen of internetstoringen?

Alle communicatie over het internet en andere telecomdiensten verloopt rechtstreeks tussen Proximus en je huurder. Bijvoorbeeld om een afspraak te maken voor de aansluiting of als er internetstoringen zijn.

8. Hoe komt een huurder in contact met Proximus om zijn diensten te bestellen of bijkomende informatie te vragen?

Zo gauw je de contactgegevens van een nieuwe huurder doorgeeft, neemt Proximus daar zelf contact mee op. Sowieso voor de aansluiting, maar ook voor informatie over extra diensten. Vanaf dan kan je huurder altijd bij ons terecht.

9. Ik heb als verhuurder interesse in het Pack for Tenants. Bij wie kan ik terecht?

Mail voor meer informatie over het Pack for Tenants naar packfortenants@proximus.com.

10. Ben ik vrij om de internetprijs als verhuurder zelf te bepalen?

Ja, als verhuurder kies je zelf tegen welke prijs je internet aanbiedt aan je huurders. Met competitieve prijzen creëer je zo een win-winsituatie voor beide partijen.